Nu neg faptul ca intr-adevar caut sex, vreau sa ma duc la mare si sa ma distrez, nu vreau sa am parte de un weekend plictisitor mai ales ca ma duc in Vama Veche acolo unde iti trebuie un anumit Vibe, si o anumita stare pentru a te simti bine!

Cand zic stare nu ma gandesc la prostii care sa ne ajute sa fim high, ma refer la chef de baute si la persoane cu gandire pozitiva, dornice de a simti un weekend ca viata este frumoasa !

Cel mai repede mi-a venit ideea sa intru pe un site si sa caut fete libere, dornice de un weekend poate si de ce nu perfect, sa plecam cu masina din Bucuresti si sa ajungem in Vama unde sa ne prajim la plaja pana nu mai putem, sa mergem in camera si sa tragem un dus si poate de ce nu si o partida de sex nebun, dupa care sa iesim si pana dimineata sa uitam de cat este ceasul, doar soarele cand rasare sa ne spuna ca e vremea sa mai si dormim pentru ca urmeaza o noua si si dupa care ore de somn trebuie sa o luam de la capat.

Doar cuvintele caut sex cred ca mi-au adus norocul cel mai mare pentru ca dupa ce am postat anuntul care suna destul de simplu, scurt si la obiect, mi-au scris cateva fete libere dornice de o aventura . Sincer nu ma asteptam sa am parte de asa multe mesaje, dar mai bine pentru mine ca am avut de unde alege !

Am decis sa plec cu Mihaela, o tanara din Timisoara, care mi-a spus din start, destul de sec si de ambiguu, ca ea vrea sa se distreze dar nu pleaca la drum cu gandul de a face un futai de zile mar, daca iese si ne intelegem bine, daca ne placem cu atat mai OK, daca nu hai sa simtim ca e vara si sa intram in spiritul Vamii.

Am ales-o pentru ca a fost cea mai directa, si mi-a placut modul de abordare, asa ca ne-am vazut seara la o sticla in centrul vechi in Bucuresti si am stabilit din prima jumatate de ora ca este totul OK si ca dimineata deja plecam la drum.

Nu ma gandeam ca voi avea parte de prezenta unei persoane asa de placute, de o fata cu bun simt, de o fata frumoasa, bruneta focoasa si stundeta la medicina, care nu reusise de ceva ani sa ajunga la mare asa ca era momentul potrivit pentru ea sa faca asta si sa isi dea frau liber distractie recuperand toti anii pierduti !

Am ajuns in Vama, ne-am cazat la o pensiune ieftina si frumoasa undeva mai la margine, ne-am dus direct pe plaja si am stat de vorba ore intregi fara sa simtim nici unul dintre noi cum trece vremea si cum soarele ne prajeste, a fost o placere inca din prima zi sa o cunosc, si stiu ca sentimentul a fost reciproc !

Da, stiu, sa fiti curiosi cum ramane cu caut sex”, si nu am sa uit sa ma spun, mai ales ca eu unul, simtindu-ma asa de bine si avand parte de I supriza placuta cunoscand-o, nici nu ma mai gandeam ca vreau doar sa o fut, asa ca Mihaela, excitata poate de mine la plaja si de soarele care ne-a batut in cap, cand am ajuns la cazare sa facem dus m-am intrebat direct :

• Si cum ramane cu “ caut sex” ?

Am ramas interzis, recunosc, nu ma asteptam, dar m-am montat repede si i-am propus sa facem dus impreuna, mai ales ca nu mai erau prea multe lucruri de ascuns, pentru ca facuse topless plaja si eu am stat mai mult cu pula flocoasa bat !

Dus dupa dus, seara dupa seara, bere dupa bere si distractie dupa distractie, toate s-au continuat si cu caut sex unul dupa altul!

A fost atat de frumos incat de atunci suntem impreuna si ne pregatim sa ne casatorim